2011. június 28., kedd

Ha nyár, akkor....

... MOZAIK! Immáron ötödik éve várom a júliust, amikor minden iskolai programnak már vége, és a gyerekek nagyszüleikkel tölthetnek egy-egy hetet.(Na nem túl sokat, mert pár nap múlva igencsak elkezdenek hiányozni...) Ilyenkor teljes magányomat kihasználva, végre nekiláthatok mozaikozni!!!! Amikor elkezdtem ezt a projectet nem gondoltam volna, hogy ily módon lesz folyamatos ez a munka. Az első nyár így telt:

Azután a következő:



                                                          Majd megint eltelt egy év:


És most már a tavalyi évnél tartunk:


Idén pedig a bejárathoz készülök egy  faliújságot is magába foglaló falfelülettel. Pár napja kezdtem tervezni, dolgozni. A parafa részt is szeretném beleépíteni a mintába, úgy gondoltam, óriás máretű leveleken függjenek majd az iskolai tájékozatók, programok!

Nekikezdtem!!!


If summer - it's mosaics! This will be my fifth summer working on the "Waldorf" mosaics project.
My children are at their grandparents' already having fun and  finally I can focus on myself. How ideal!
 This time it will be the entrance of the school involving a message board in the form of oversized leaves.
Follow me on this, will be fun for sure!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése