2011. november 2., szerda

Félig készen, de nem egészen

Az indákkal megvolnék, még szerencse, hogy nem volt konkrét elképzelésem a színeiről.. Sajnos még sokszor nem találom a magyar termékeket, amikkel megvalósíthatnám pontosan azt, amit szeretnék. Ez alkalommal közel voltam, de nagy csalódásomra, még mindig nem találtam rá a színtelen lazúr falfestékre, ezért a lehetőségeken belül kellett maradnom.  A Polifarbe gyárt a Platinum Decor szériában négy színezett lazúrt, én az achátot választottam. Nem rossz, de egy kicsit vidámabbat szerettem volna. Így kénytelen leszek majd valamilyen színes kerámia bigyókkal egy kicsit könnyíteni a hangulaton!!! (Egyébként hirtelen felindulásból még gyorsan befestettem a szoba másik két falát jó vidám zöldre...  nem fog sokáig maradni, az az érzésem.) Időm még a látszat ellenére bőven van. Még minden a feje tetején, kívül szigetelnek, és újra szinte átjáró a ház . Felesleges még takarítani is, nemhogy rendezkedni!



There you go.... this wall is sort of finished now. I was rather disappointed to find out that in Hungary I still could not find a clear glaze for these special wall treatements. Although I did find some new products on the market, but they were already tinted. So I  choose from an existing palett (4 colours only) and added some more pigments to it, but still I will need some extra touches of (let's say) ceramics to brighten up a little. I painted the adjacent walls bright green - not the best so I'm afraid that will change soon.... Anyways, the outside insulation is still not finished, so no rush for the inside either...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése