2014. július 18., péntek

Zodiák

Érdekes megrendelést kaptam. Egy kedves hölgy (szintén kedves) férje születésnapjára elkészíttette velem a csillagjegyeket, melyek majd kertvárosi házuk homlokzatát fogják díszíteni. Hogy az utcáról is jól láthatóak legyenek, az egyes képek 40x40cm-esek.
Első lépésként megfestettem a "halakat", majd a többi jegyről vázlatot készítettem.

A rajzok alapján az ikreken kellett változtatnom, ugyanis a házaspárnak két fia van, a többi jegyet festhettem úgy, ahogy elképzeltem. 














Igencsak kíváncsian várom a fotót a végeredményről.

I was asked to paint the zodiac signs on 40x40cm tiles to create an installation for a facade on a suburban house. First I drew some sketches and painted the"fish" tiles the all the rest followed.
I am very curious about the finished look. I will keep you posted. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése