2011. május 5., csütörtök

Fugázásra várva


Sikerült befejeznem a lótusz mozaik összeállítását. Ez alkalommal nem volt olyan zökkenőmentes a fára való ragasztás. Sajnos, a matrica, amit a rögzítésre használtam egy kissé öreg volt, és talán túl sokáig is hagytam kint az időjárás viszontagságainak kitéve, így mikor felemeltem, sok darab lepotyogott. Azt az állapotot nem szeretném veletek megosztani... legszívesebben elfutottam volna. ... De eljött a másnap, nagy levegő, szép napsütés..  tudtam, hogy úgyis be kell fejeznem, nincs menekvés. Győztem! Lehet fugázni.



Today I finished assembling the pieces to my lotus flower. Wasn't the easiest ride, I have to tell you.. The contact paper I used had been standing around my studio for  probably too long. And leaving the whole mosaic out on the porch for a week with this sheet on just did not help!! I should've known.. But hey, what is making mosaics good for if not for trying your limits, right? I won anyways. And grouting is just a piece of cake...to come.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése